hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 24. vasárnap 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Matya - 2009-09-29 09:28:14

Nem érted, amit írtam, úgy látszik...na mindegy...
De akkor légyszíves cáfold meg, hogy a parafás kuplunglamella bedagad, ha túlmelegszik, illetve, hogy a 638-asban bakelit és fém lamellák vannak felváltva :)
Egyébként több tárcsás kuplungot azért szoktak használni, mert ugyanakkora erő átviteléhez jóval kisebb, kompaktabb átmérőben lehet előállítani a szerkezetet.....Motoron azért ez nem baj, úgy gondolom :)
A parafából meg te ki nem szeded az olajat, ha egyszer már olajban futott, maximum, ha elégeted....De azthiszem értem miről.....hogy is fogalmaztál, jaaa!!! "beszélsz" :) Az olaj egyébként azért kell hozzá, hogy a csúsztatáskor fellépő súrlódóerőt csökkentse.....DE!!! Ha már egyszer kiengedted a kuplungot, akkor NINCS már olajfilm a lamellák között, hiszen továbbra is csúszna a szerkezet! Vagy az "egy molekula vastagságnyi" olajfilm részecskéi, 10 körömmel kapaszkodnak a parafába, meg a fémbe, hogy ne csússzanak el egymáson? :) Nem....A rugóerő kinyomja az olajat a lamellák közül, és ezért nem csúszik a kuplung....Épp ezért mondtam ,hogy olyankor még szerencse, hogy kinyomja az olajat... :) ÉTTEDMÁ'? :)
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu