hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 24. vasárnap 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Powerarc - 2009-09-13 20:31:24

Én igyekeztem betartani a szerelési könyvben leírtakat, mert abból nagy gond nem lehet.:) Abban 80-100 fokra való melegítést írnak elő. Az eltérés nálam abban merült ki, hogy amit beszereltem, azt hűtőbe vagy fagyasztóba tettem, növelve a hőkülönbséget. Az alu ugye nagyon jó hővezető, ha az ember nem siet, meg tud szorulni az alkatrész útközben és szerelhető ki. De vannak még szempontjaim a csapágy előre történő beszereléséhez. Ha az rajta van a főtengelyen, akkor beszerelésnél figyelni kell a csapágyra, meg a labirintra is, hogy rendesen a helyükre menjenek. A csapágynál hamar eltűnhet a hőkülönbség a blokk jó hőelvezető képessége miatt, hamar megszorulhat. Persze ha 100 foknál melegebb, belemehet könnyen a helyére. Az illesztésről pár szót. Az álló külső gyűrű/ forgó belső gyűrű esetén a külső illesztése a szorosabb (csapágykatalógusokban meg lehet nézni), így érdemesebb előre beszerelni. A belső gyűrűbe meg a főtengely viszonylag könnyen belemegy, nem is kell különösebben melegítgetni sem.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu