hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 24. vasárnap 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2009-09-13 17:52:26

Látom, még mindig nem vagy teljesen képben csapágy ügyben. Az erő persze a golyón halad keresztül. Természetesen a golyó két érintkezési pontját összekötő egyenesen halad keresztül.Amikor betolják a csapágyat a fészekbe akkor az erő tengely irányú. amikor pörög a motor akkor az erő majdnem merőleges a tengelyre. Ebből is látszik, hogy az érintkezési pontok nem lehetnek azonofak, hiszen nem azonos a rajtuk áthaladó egyenes.Tehát a golyók nem azonos körökön futnak. Azaz a felületi hibának amit a hibás berakás okozott akkorának kell lennie, hogy elérje a másik pályát is.
Szerintem annak a magyarázata hogy miért nem szabad eröltetni a csapágy benyomását az az hogy a csapágy fészek megy tönkre ha túl nagy erővel kell belenyomni a csapágyat. A csapágy jóval többet kibír, mint a csapágyház.
Ami biztosan nem igaz: az általad említett nanométeres torzulás semmit nem befolyásol, valamint a golyók csak egy keskeny felülettel érintkeznek a csapággyal, különben nem forogna a cucc.Az esetleges benyomódás középpontja nem járó motor csapágy golyójának pályájára esik.

Összefoglalva: Beleketöttél valakibe, elég agresszíven, a felhozott érveid viszont teljesen hibássak.Ahelyett hogy beismerted volna amikor butaságot írtál, hogy tévedtél, megpróbáltál más oldalról próbálkozni, szintén hamis dolgot állítva.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu