hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 28. csütörtök 
Stefánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


rétiboglárka - 2009-08-29 10:26:21

Beleolvastam...tényleg ott van...
De olvasd el még egyszer azt a második mondatot?
Inkább idézem:"Egy új motornál a leg-fontosabb folyamat a dugattyú hengerrel érintkező felületének a tükrösödése."

Na azt értem hogy a dugattyú a henger falához ér.Olvastam hogy a pannóniáknál is a szívó oldal felé van szorítva a dugó palástja.....
..de szerintem régen rossz ha a dugó miatt tükrösödik ki a a henger:D a gyűrűket meg az ujjainkon kell hordani nem?:D
Na nem téged akarlak bántani,de eléggé ködös a leírás ezen része..
A másik meg amit nem értek:
Ha ott van az a váll,és a gyűrű bele ütközik nagy fordulatszámon..miért nem láttam még szétvert gyűrűhornyot?
A leírás szerint ha tized mm-eket nyúlik a hatókar szerintem a puhább alumínium dugónak kellene engedni..én még nem vettem észre hogy tágult volna a legfelső gyűrű horony
De itt a lehetőség bizonyítani... kűlső mikométerrel hasonlítsátok össze a legalsó és a legfelső gyűrűhorony szélességét..

...van egy olyan vérzésem hogy hogy nem lessz tized mm-er különbség..
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu