hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 24. vasárnap 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


R.A. - 2009-08-24 23:14:13

Ez a főtengely-elcsavarodás a mániátok... nem erről van szó.

Eddig két ilyen blokkot raktam össze (634-esek voltak), mindkettőnél ugyanaz volt a baj: túl nagy a dugattyúk tömege. A 390 ccm-es űrtartalomhoz 62-es furat tartozik (így kb. 392,5 ccm az eredmény), ezt a nyersdugattyúból egy szinte csak tisztítófogással lehet esztergálni. A hengerek viszonylag jól viselik, bár nagyon a határon van a méret, ellenben a csapszegek kb. 2000 km után már kolompolnak. A csapágyaknál jelentkezik a legkomolyabb probléma, ti. nem a csapágy megy tönkre, hanem a csapágyfészek verődik ki a motorházban. Egyébként pedig rázkódik az egész, hosszú távon motorozhatatlan a szerkezet.

Mielőtt rázendítene a kórus, ne feledjétek, hogy nem új motort akarunk készíteni, hanem egy Jawat átalakítani. Ha komolyabban módosítjuk a főtengelyt a dugattyúk tömege miatt, az már más kategória.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu