hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 24. vasárnap 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


lajos - 2009-08-15 22:27:31

Mielőtt költségekbe vernétek magatokat, a pozitív testelésű (559,360, CZ 450 amelyeknek az állórészen van a szabályzója) Jawat úgy is lehet negatív testelésűvé alakítani, hogy az akku átkötése után a feszültség szabályzó fegyverzetének néhányszori megnyomásával át kell delejezni az állórész remanens mágnességét és megindítani. A fesz. beállítás többször ellenőrizendő mert az érintkező anyagát ellenkező irányba kezdi hordani a szikra. A fent említett típusnál az ülés alatt elfér a kétoszlopos szabályzó, a beállítása talán egyszerűbb.
Nem villamos szakembereknek egyszerűen és érthetően a Jawa és az MZ dinamó közötti különbségről, mivel itt olvashattak vezetékek cseréjéröl: Jawa dinamónál a kefék egyike testre van kötve a másik kapcsolódik össze az akku. megfelelő kapcsával. Nos erre a kivezetésre van kötve a gerjesztő tekercs (állórész tekercs)egyik vége is míg a másikra a fesz .szab. rá-rá kapcsolja a testet. Tehát "test" szabályozású.
Az MZ-nél fordítva van. A kefék kötése azonos a Jawa-val az-az egik testelve, de a gerjesztő tekecs egyik vége is a testre van kötve míg a másik felére a szab. pozitívat kapcsolgat.
Talán így érthető a vezetékek cseréje MZ elektronikus szabályzó alkalmazásakor.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu