hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 30. szombat 
András, Andor

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Milan - 2004-06-03 16:53:39

Tudós Uraim!

A tegnapi nap beállíttattam a JAWA gyújtását (sajnos nem értek hozzá, így segítséget kellett kérnem), de azóta (hogy az állítástól, vagy mitől, nem tudom) nincs alapjáratom! Annyira nincs, hogy a levegő csavaron kívül mindent próbáltam már állítani, a porlasztóba ferdén illeszkedő ütköző csavart, a gázbowden előfeszítését, de semmi sem használt (az üresjárati levegő csavart azért nem, mert az addig tökéletes volt).
Úgy gondolom, ki kellene pucolnom a karbit és újra kezdeni a beállítást, de két dologban összezavarodtam: egy szerelési kézikönyv (forrás: szoci.motoros.hu) szerint a levegő állító csavar 1 fordulatra nyitva, a tű helyzete 1. bevágás felülről.
A motorhoz szerzett kissé romos állapotú használati leírás (1984-ből) szerint levegő 1,5-2 fordulatra nyitva, tű 2 bevágás felülről.

Kérdéseim:
1. a gyújtásállítástól elmehet-e az alapjárat?
2. ha rossz az alapjárat, akkor az elegendő indok arra, hogy a motor kevésbé húzzon, mint előtte (érzésem szerint kevesebb a nyomaték)?
3. a két különböző könyv szerinti beállításból melyik a nyerő?

Előre is köszi, és bocs azesetleg béna kérdéseimért.

Milan

:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu