hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Tibi2T - 2009-05-09 07:21:50

Igen, ez így van, én pl. sok próbálgatás és idősebb Jawások tanácsai alapján állítottam be a motoromat. A 638-as törött kipufogókönyöke rövidebb, így kisebb rezonáns hosszal jobban felpörgethető a motor, de rosszabb nyomatékot ad alsó fordulatszámtartományokban, ezért 640-es egyivben hajlitott könyököket használok. A 640-es egyenes légszűrőcsöve elvileg szériában jobb, mert nem kelt akkora örvényeket, de semmilyen változást nem tapasztaltam a 638-aséhoz képest. 638-asét használom, mert sokkal jobban át lehetett alakitani nyitott szívásra az egész légszűrőházat. Igy már 5000 felett is van rendes erő, 5500 körül egy picit megtorpan, de 6000-nél még van egy löket, amit általában 4-esben is elér.
A 640-es primer kilánckereke meg egy kicsit elbarmolt dolog. Tény, hogy mindegy a motornak, hogy hányasban van és milyen domb van előtte, de 100-nál ordit a motor, és nagyon lassan esik vissza alapfordulatra, mert a kuplung nagyobb áttétellel tekeri meg a főtengelyt. Nekem nem jött be. Bocs a szófosásért.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu