hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2009-05-07 19:05:28

Hányas szekunder lánckereked van? Amúgy a 90es utazót még a TS125 MZ is tudja. Igen szerény lenne ugyanez az utazó egy két és félszer nagyobb lóerejű, és több mint háromszor akkora forgató nyomatékú géptől.A súly viszont csak másfélszeres. Szerintem a jawa gyár igen szerényen adta meg a végsebességet, valójában egy jól összerakott darab többet tud. Vagy nagyon csalós műszerekhez volt eddig szerencsém.Ha végre levizsgáztatom a jawámat, majd Kerivel lemérjük mennyit tud. Bár igen csak közepes állapotban van.Jut eszembe, azt a max 5500-at is vitatnám.Az optimum 4000 fölött van, fura lenne, ha lehalna 5500 nál.Nekem hármasban pörgött már 6500at is. Ha a tied ennél kevesebbre képes, akkor ott gyújtás vagy gyertya hiba van. Vigyázat, a jawák elég érzékenyek a gyertyák hőértékére, mert melegszenek mint a nyavaja! Főleg a vashengeresek.Tettem a 634be 225-ös Isolatort, azzal valóban nem pörgött 5000 fölé nagyon.A másik, hogy a 634 előgyújtását nem nagyon célszerű 3 mm alá venni.Még valami, ami jellemző legalábbis a 634re. A kipufogó rést imádja eltömni. Nem elég a kipuffot és a könyököt pucolni, időnként a nyílást is ki kell takarítani.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu