hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2009-04-13 22:24:11

Ami amellett szól hogy a kapcsoló körmök tartják bent az az, hogy valóban nem tudom én se elképzelni, hogy hogyan bírnák máskülönben a villák. Már csak a folyamatos surlódás miatt is annyi lenne nekik. Ami viszont ellene szól az az, hogy tényleg 90 fokos a profil, úgy legfeljebb a surlódás tudná a helyén tartani a fogaskerekeket, az meg satnya. A másik az hogy az ETZ-hez viszonyítva igen rendesen fixálva van váltás után a léptetővilla. Ennek nem tudom mi célja lenne, ha nem a fogaskerekek helybentartása. Az is igaz, hogy komoly szakember látta a váltómat amikor kidobálta a negyediket és tökéletesnek ítélte a kapcsolókörmöket. A villa viszont kopott volt. Illetve amikor a villákat adott pozícióban rögzítő lemez rögzítő csavarjai fellazultak, megint kezdődött a kidobálás. Ezért mondtam, nem annyira egyértelmű számomra a dolog. Lehet, hogy a kettő eggyüt igaz. Mind a kettő kell a fogaskerekek helybentartásához, még jó állapot esetén is. Nem tudom.De igazából nem tartom jelen helyzetben kardinális kérdésnek. Amíg nem kezdi kidobálni megint a 4.-et, addig úgyse szedem szét, akár kopottak a kapcsoló körmök, akár nem.Ha pedig valaki még szenved ettől jelenségtől nézze meg, nála mi a helyzet. Ha kopottak a körmök, akkor csere, vagy valami kuruzslás, ha a körmök jók, akkor a hiba további keresgélése.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu