hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


B.A.T. - 2009-04-11 05:51:42

Sziasztok!

Régebben írtam egy olyan problémáról a TS Jaffámnál, hogy 4. fokozat tetején elkezd rángatni, és nem pörög ki rendesen, mint ha nem kapna elég naftát. A jelenség továbbra is fennáll, 4200-4500 fölött CSAK 4.-BEN gyakorlatilag használhatatlan. Összes többi fokozat szépen kipörög. 3.-ban huzamosabb (kicsivel több, mint 1 perc) pörgetés után - 5000-es ford. számon ugyanezt csinálta, de egyszerű kigyorsításkor kipörög 5500 fölé is.

Minden lehetőséget kipróbáltunk, gyújtáscsere, karbicsere, üzemanyag átfolyásokat ellenőriztük, stb... Nem tudom mi okozhatja a problémát, de támadt egy olyan ötletem, hogy felújításkor leszedtük a dugókat, és a gyűrűket nem az eredeti helyükre raktuk vissza, azaz véletlenszerűen pakoltuk fel a dugóra. Ez okozhat ilyen problémát, ill. kompresszióvesztést? Lehet, hogy hülye ötlet, de más már nem jut eszembe.

A dugókat jól raktuk vissza, a blokk nem volt széthúzva, és tuti nem váltó probléma, nem dobálja ki egyik sebességet sem.

Szóval érdemes lenne új gyűrűket venni a dugókhoz?

Vélemények?
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu