hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. január 10. péntek 
Melánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2009-03-25 07:20:29

Mondjuk én 125 köbcentire emlékszem, de ez nem lényeges eltérés. Ha jól emlékszem, a jawa is kinyomja felül a felesleget. Ami fontossabb, hogy jó a lengéscsillapítóolja, illetve átlagos hidraulika olaj, de nekem a picit sűrübb lötty jött be. Én 20-as olaj és 40-es olaj keverékét szeretem.Az arányokba ne menjünk bele, mert nagyon függ a pilóta súlyától és a kopástól. Indulásként tiszta 20-as tennék bele, bár van aki 10-est ajánl, de szerintem az kvázi olyan, mintha nem lenne benne olaj, főleg ha picit kopott már a teló belsősége, ami egy 634-nél már elég esélyes.Szóval bele a huszast, aztán lehet finomítani. Kicsit pocsékolós módszer, de a végeredmény kellemes. Főleg ha valaki nem olyan balszerencsés mint én, és sikerül neki CZ rugókat szerezni előre. Azok ha jól emlékszem nem líneáris rugók, azaz ahogy nyomjuk össze, egyre nagyobb erő kell a centiméterenkénti rövidüléshez.Ha valakinek ilyen rugója van, az olajat eltalálta a teló kopásához és a salyát súlyához, a gumiköpeny is illik a jawára, akkor egész meglepően kiválló futómű a végeredmény. A hátsó rugóstagok rugó előfeszítése több fokozatban állítható, ha jól emlékszem a 634 rugóstag csillapítása is állítható, csak vigyázni kell, hogy a végeredmény egyforma legyen a két oldalon.Szóval hátul is belehet lőni megfelelőre. Legalábbis az én 65-70 között mozgó sulyomnál, plussz csomagok. Már többször leírtam de megint leírom. A 634 szerintem nagyon megfelelő túragépként, ha minden jól van belőve rajta. Nem rászkódik, nem pattog, jó a menetstabilitása. egésszen el lehet rajta andalodni egy kevés éles kanyarral rendelkező úton.Olyan ereje van, hogy az emelkedők , a felélénkülő szembeszél nem igen érdekli, nem kell tekergetni állandóan a gázmarkolatot, szinte olyan, mintha tempomatja lenne.:)
Ez most a lengés csillapító olajról jutott eszembe. Szerintem érdemes kísérletezgetni, meghálálja a jószág.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu