hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 29. péntek 
Taksony

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2009-02-14 22:31:19

Arról is szó volt már, hogy a 130-at a hibás órádnak köszönheted.:) A 250-es TS pont annyira sérülékeny vázzal rendelkezik, mint az ETZ. A 125 TS stabilabb vázú, de az meg nem igen lépi túl a 110 et. tehát nehéz eldönteni, hogy viselkedne 120nál, 130nál.
Ami viszont valószinüsíthető, az az, hogy az ETZ alig maradna meg az úton 130as sebességnél, ha képes lenne rá. De nem képes. A Jawa 125-130nál elkezdi emelni az elejét Aztán 135 nél annak is határ. Legalábbis szerintem Ezek persze csak gyári, jóállapotú motorokra igazak. A tuning eredmények vitathatóak, hiszem ha látom. Én mindenesetre nem láttam 120at elérő 125-ös , 125-nél gyorsabban menő 250-es MZ-t. Jawát sem ami gyorsabb lett volna 135-nél.Az igazi eltérés az utazó sebességeknél van. a 250es ETZ utazója 100, A 634es, 638as Jawáké 120.Szerintem.Illetve még nagyobb az eltérés emelkedő, illetve szembeszél esetén. Már egy síma felüljáron észre veszi az ember, ha Jawáról ETZ-re ült át.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu