hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Rudolph B - 2008-12-31 21:12:08

"ésszerű szabályokra szükség is van"
Így van, szükség van rá, de nem mindegy, hogy milyen szabályokra.Elsősorban a szabályzás attól függ, hogy az adott közeg milyen általános műszaki kultúrával rendelkezik.Általában ismert, hogy ha valaki épít egy gépet (pl. 1600-as bogár motorból motorkerékpárt, stb), akkor ennek a vizsgálatára van kompetens személy az adott vizsgaállomáson, hosszabb ideig tart, mint egy szériagyártmány vizsgálata, de ez normális.Magyarországon sem kompetens személy, sem jogszabály, sem az általános műszaki műveltség nem teszi lehetővé semmilyen sorozaton kívüli, azaz nem gyári jármű forgalomba helyezését.Ez, sajnos nagy hiba, mert egyszerűen azt mondjuk, hogy hallgasson mindenki, vegyen szériagépet, kész!Nem kell fejleszteni, gondolkodni, dolgozni, azt majd a "nagyok" megcsinálják helyettünk.Kik azok a "nagyok"? El tudja ezt valaki mondani? Ez egyszerűen butaság.Több alkalommal láttam személyesen, hogy egyedi épített járművet vittek műszakira (Németországban és Angliában), a fent említett, kisé hosszabb vizsgálati időn kívül semmilyen gond nem volt, az érvényes jogszabályoknak megfelelően voltak felszerelve a gépek.
Nálunk ez majdnem lehetetlen vállalkozás.

üdv.: R
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu