hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


JAWAvsRENAULT - 2008-11-27 20:19:26

üdv!
szóval az a helyzet,hogy szerintem kető dolog lehet a baj középpontja.Az egyik villamos eredetű lehet,ezt is leírom majd,vagy pedig a benzin-levegő keverék környékén kell keresni a hibát.Én talán a benzin-levegő keverékre gyanakodnék jobban.Ez mondjuk 60%.Ezt gondolom nem kell részletezni hogy mi hogy van.Úszószint,súber tű,fuvókák,stb.lehet légszűrő,és minden ami ehhez tartozik.
De ezt nem is részletezem,mert ezt tudod.

A másik dolog villamos eredetű lehet.Ez pedig olyan pl,hogy nincs megfelelő szikra,a magas fordulatszámon.És ezért rángat.Azért is rángathat,mert csak az egyik gyertya kap rendesen szikrát.
Ez ugye elvileg elekrtromos gyújtás mellett csak akkor lehetséges,ha szar az egyik gyertyád.Ha viszont mindeggyik jó,akkor körül kell nézni a feszültségszabályzó környékén,a generátor részén,és a relé környékén.A diódasor szerintem nem szólhat bele a dologba.Ha megszakító van ugye fennt akkor a kondenzátor szokott ilyen bajokat okozni,ha viszont elektromos gyújtással is próbálkoztál,akkor ez már nem lehet.Tovább:
A generátor mindkét esetben közbeszólhat,abban az esetben,ha van egy kis "rejtett hibája.Ez pedig olyan lehet,hogy az egyik szürke vezeték,ami megy a feszültség szabályozóhoz,épp nem érintkezik rendesen a generátornál,vagy azért mert el van oxidálódva,vagy mert megmelegedett és elengedte a forrasztás,de mégsincs töltésgond.A következő:A relé ami valójában a töltés relé,az is lehet az egyik okozó,ha az egyik fele el van feketedve.Továbbá van még egy dolog ami néhaközbeszólhat,és még nem említettem.
A gyújtóvezetékek.És a trafók.
Ezeket tedd át máshova,egymástól messzebb.Ez ugyanis okozhat olyan hibát,hogy áthúz a két vezeték egymás közt,és zavart okoz a szikraképzésben.Ettől járhat egyenetlenül még a motor.Az én részemről ennyit tudnék mondani.
Ha pedig valami oylat írtam volna ami hüyleség,vagy már biztosan megnézted,és nem az a baj,akkor elnézést kérek tőled,és mindenkitől.A felesleges vitákat szeretném elkerülni.Ha mégis az kerekedne belőle,akkor legközelebb megtartom a magam véleményét az ilyen hozzászolásokat olvasván.
ha pedig lenne valami fejlemény a dologban,akkor szívesen venném ha emailben írnád meg
(horgasz78@citromail.hu)-címre
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu