hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2008-09-13 09:47:43

A Futár Petinél általában van. Bár a multkot érdekes módon mechanikus volt, de ez nagyon ritka eset.
Egyébbként kissebb átkötés után jó bele a ts é is, illetve a szintén át kötések után a 6voltos trabi is. TS, trabi szabályzó esetén Az állórész tekercsének azt a kivezetését amelyik a dinamó pluszára ment a vezérlésre kell kötni, amelyik eddig a vezérlésen volt, azt földre.Ennyi az átalakítás TS és trabant szabályzó esetén.Persze ilyenkor a töltés visszajelzést, az aksit úgy kell bekötni, ahogy a TS rajzon szerepel. Azaz bármilyen 6 voltos szabályzót berakhatsz egy kis ügyeskedéssel.
Ha épíreni akarod a szabályzót, a neten van tshez való szabályzó rajz, legfeljebb nem ezen a néven. Az átlagos 6 voltos szabályzók, pl az öreg BNW é is , a TS szabályzónak felelnek meg. Azaz az állórész tekercsének egyik kivezetését plusszra húzzák, a másik kivezetése az álló résznek földön van. Az eredeti jawa megoldás az, hogy az egyik kivezetés a dinamó plusszán van, a másik kivezetést huzza földre a szabályzó.
Illetve a nagyon régi javáknál van pozitív testelésű rendszer is, de az is átalakítható, csak az aksi bekötésénél kell odafigyelni.
Ha valamit nem értessz, vagy elírtam esetleg kihagytam volna, szólj, akkor átfogalmazom a dolgot újra.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu