hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2008-08-27 12:36:28

Ha egyszer megcsúszik. és a dob nem túl tojás, akkor végig csúszni fog, egész a fejreállásig. Az szokott lenni vele a gond szerintem, mármint a 634 es és rokonai dobfékénél, hogy nincs jól beállítva a két kulcs. Vagy tojás a dob. Öreg motorok ezek, a kilométeróra és az előző tulaj állításával ellentétben nagyon sok tízezer kilométerrel. Persze hogy el kel egy kis felszabályozás.Az én 634 esmel símán tudok a csúszás határon fékezni 80-90 támpórol lefele is.Az más kérdés, hogy a közel 200 kilos motort nem fogja meg a csúszáshatárra lefékezett első kerék, mivel az túl keskeny ehhez.De ezen természetesen a tárcsafék se segítene, az se szélesíti az első kereket.
Amúgy még egyszer: Ha nem ingyen kapja az alkatrészeket, akkor nem éri meg a dolog.Még bontott alkatrészből se jön ki több tízezer alatt. A motor elveszti a muzeális jellegét. Tehát jobban jár, ha eladja, és az árából plussz abból a pénzből, ami a tárcsás megoldás kerülne, vesz egy másik , de tárcsafékes motort.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu