hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2008-08-27 10:47:11

Egyetértve egy kicsit jobban kifejtem a dolgot.:)
Ninden műszaki vizsga előtt vissza kell cserélni. Ha jól emlékszem, az MZ-k tárcsafékes teleszkópszárai, de még a jawa 638as telója is csak úgy megy fel, ha kiflit is cserélsz. Rengeteg pénzbe kerül az átalakítás. Telók, kifli, féknyereg, főfékhenger fékkarostúl, fékcsőstül. Sőt, ha jó kép van előttem a CZről, akkor még a kormány is cserére szorul.
Mit nyernél a cserével? Könnyebben és ritkábban kell a féktárcsát felszabályozni, mint a dobféket. Mást nem nagyon nyersz. Egy jól beállított dobfékkel blokkoltatni lehet az első kereket, annál jobban pedig nem lehet fékezni egy kereket, mint amikor megállítjuk. Igaz, akkor komoly esély van a bukásra is. Az egy tárcsás fékek a telók legkissebb kotyogására, hajlására is féloldalra húzza fékezéskor a motort. A tárcsafék, ha nem fém borítású a fékcső, kevébé szabályozhatóan használható mint a dobfék. Szerintem. Én járok mind a két tipusú fékkel, ezek a tapasztalataim.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu