hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 22. vasárnap 
Zénó

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Intravénás_benzinfaló - 2008-02-10 23:01:39

Hát akkor sok szerencsét!!
ÉN saját tapasztalatból beszélek\írok.Megcsináltam a powert,az egész blokkot kibeleztem skf csapágyak mindenhol,a forgattyúsházat gázlánggal meg olajos hűtéssel meg lett edzve hogy bírja.A történet első hibája hogy nincs az az isten hogy a tz főtengely kibírja powert, szintén saját(nekem meghajolt a főtengely 8500 körül)Az hogy TS dugó van a haverod motorjában az se segít sokat ,bár a maga a TS blokk "am komlette" na az bírja ha kened a bajszát,az egy ígazi igénytelen "orosz tank". Addig hajthatod különösebb szerelgetés nélkül amíg szét nem hullik.Az se halhatatlan de nagyon kemény kis gép.A másik buktató,kell egy aluhegesztő akivel igen jó haverságba vagy mert külömben mély tárca kell hozzá,mivel a hengerhez és a szívőcsőhöz is hozzá kell nyúlni és átalakítani,nem árt egy esztergályos rokon se.
Ja és ezek a gépek nem igazán arra vannak tervezve,hogy a powert huzamosabb,v. hosszútávú használat közben is elviselje.
Ha jól emlékszem akkor itt az oldalon a tuning rovatban találsz róla cikket.
De én a helyedbe inkább a karbival probálkoznék,esetleg direktszűrő,másik karbi(koso,keihin stb.)
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu