hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. március 28. csütörtök 
Gedeon, Johanna

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


tams9 - 2007-12-13 12:12:44

Én egy percig nem vitatom, hogy az analóg óra, jobb. Nekem se nagyön jönnek be a Citroeneknél, meg Yarisonlál használt óra. Viszont valami kalibrálása és pontos mérés esetén szerintem fordított a helyzet. egyébként a hobbielektronika.hu-n volt megadva egy RC oszci ami 1 hengeres "zweitakten"-hez is jó volt.
A másik ami még érdekes lenne számomra, hogyha egyszer alaklom adódna, hogy olcsón tudnék szerezni nyugati,japán karburátort(125-ös), akkor miből állna átrakni egy 251-esre? A modern gépeken nem a dogattyú vezérli, hanem reed szelep, ez gond? Vagy csak esztergáltatnék egy közdarabot? és kikísérletezem a megfelelő tűállást? Vagy azokat nem úgy kell állítgatni mint a hagyományosat?
Csak azért érdekelne, hogy amikor gyorsítok és gázt adok akkor ne hörögjön le(jó tudom, hogy 2 üteműnél nem lehet alapjáratról teljes gázt adni), de ha egy ilyet fölszerelnék akkor azt remélném, hogyha a kelleténél nagyobb gázt adok akkor is optimális lesz a keverék és kevesebb lesz a pazarlás(fogyasztás).
A gézbowdent át lehetne rá konvertálni?
Valaki csinált már ilyet?
:: Fórumok ::
Motoros túra (17976)
MZ (49030)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu