hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. április 24. szerda 
György

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Esox - 2007-10-20 08:08:18

Neked is ajánlom a 130ccm-es simson tuning videót, vagy keress rá, ill. itt be is linkeltem már x szer. Nos tobbet pörög mint az 50es. Gondolj bele, ezek szerint a 250-es MZ már nem is pörögne... Az átalakításhoz csupán a hengert kell kicserélni 60-asra. Nem igazán ajánlanám az 50-es 60-asra fúrását... Főfúvóka 72-es vagy nagyobb, amennyit még elbír lefulladás, hörgés nélkül. A 60-as átalakításhoz a következők kellenek: 60ccm új henger, dugattyú, dugattyúgyűrűk, csapszeg, seegerek, tűgörgő, új nagyobb főfúvóka. Illetve egy legalább 16-os fogaskerék előre. A hengerfej maradhat. Bejáratási időre minimum 1:30-as benzin 1000km-ig. Szerintem 500km után már lehet pörgetni, hiszen az 1:30miatt lerakódott olajat ki kell valhogy szedni, ezt csak hosszabb úton lehet. Amennyiben turbohűtéses svalbid van, úgy utána kell nézni, olyan méretben kapsz-e még hengert. S50 illetve S51 blokkal szerelve könnyű dolgod van, akár 90ccm-es svalbid is lehet, igaz ahhoz a főtengelyt és a hajtókart is ajánlatos kicserélni, meg a blokkot is fel kell bővíteni... de az már elég komoly (pl. a 125-ös MZ-nél izmosabb kis tömege miatt :D)
:: Fórumok ::
MZ (49031)
Motoros túra (17976)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu