hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. január 03. péntek 
Benjamin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Atilla - 2007-10-04 12:46:52

Bocs, én nem akartam sértő lenni, mindenkinek kell valami hobbi, hát te ilyet választottál!
Azért poénkodtam, mert azt láttam, a nagy elhatározás mellé nem bővelkedsz a megvalósítás ötleteiben.
(PL Nagyobb fogaskerék..., lejtő...) :-D
Ez elég viccesen hangzik ám! :-D
Akkor a kedvedért kicsit komolyra fordítva: Én már ilyet nem csináltam vagy 10 éve, mert mocskosul nem éri ám meg! Az én tapasztalatom, hogy 150-160 közötti végsebességig aránylag egyszerű dolgod lesz, utána meg már vért fogsz izzadni minden egyes km/h-ért, és a gatyád is ráköltheted! Na meg persze szét fog hullani a vas óránként.
Ezt nem elrettentésnek mondom, nem vagyok egy nagy tuning mester, meg már el is felejtettem, de ha sok pénzem meg energiám lenne, én először is lekönnyíteném a főtengelyt, a kuplungot stb. Kicsit növelnék a kompresszión (Hengerfejjel, de ezt nem ildomos túlzásba vinni!), meg módosítanám hozzá a réseket, hogy azért kicsit lassabban olvadjon szét a cucc. :-) Esetleg membránt bele, és akkor a dugót is lehet könnyíteni. (Ha nem vagy elég elszánt tudtommal lehet ilyen 5 felömlős membrános hengert, membránnal, hengerfejjel, dugóval, gyűrűvel kapni készen is.) Azután mindent leszedni róla ami veszteséget okoz, és ami plusz súly. (A MZ-n van bőven)
Ha itt jársz, és már tudod mit szeret pörögni, akkor méretezz oda egy rezót.
Millió apró dolgot kell változtatni mire összeáll amit akarsz!
Persze mindig tökéletes állapotú alkatrészből indulj ki, a kínai és egyéb fos alkatrészeket elfelejtheted! Vadássz eredetire, meg arany áron gyártass le egyedi cuccokat.
Rakd össze precízen, és patika tisztán!
Hát ennyi.
Nálam a kritikus pont a hajtókar volt, az idővel mindig megadta magát.

De a legegyszerűbb, megkérdezed Bambit, ha már így hozzászólt, mert ö ebben a szakember! Biztos sokat tud segíteni!

Jó tákolást! :-D

Egyébként, ha rám hallgatsz örülsz a strapabíróan 150-el száguldozó MZ-nek, mert azt előtted valaki nagyon összerakta, és hozzá sem nyúlsz!!!!
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu