- 2007-09-30 00:14:29
Igaz! Egyre inkább úgy látom, hogy kezdenek sokan elmmenni itt már olyan irányba, ami szerintem már nem igazán ide való. Lehetségesnek minden lehetséges, de itt bátran kijelentem mindenkinek, hogy nincs Magyarországon olyan ember, aki 200at fog menni ETZ-vel, és én még a 160-at is kérdőre vonom. Most lehet itt dobálózni ilyen egykoor volt versenymotorokkal. De azok versenymotorok voltak, lehet 250-es, lehet nem annyira áramvonalazott, lehet nem túl sok LE, de versenymotor, ami ment 200-al.Mert erre lett kitalálva. De itt nekem senki nem fog olyan motort csinálni (értem ezalatt ETZ-t), aki 200- at kihoz belőle. Mert ez olyan irreális, hogy lehetetlen. Végül is az egykori DDR mérnökök biztos meg tudnák oldani, egy igen komoly, talán akár évekig is elhúzhódó fejlesztés keretében, de tudomásom szerint itt senki sem az! Ez nem azt jelenti, hogy annak kellene itt lenni bárkinek is, és hogy nem ért a gépéhez, de 200-at....ugyan már......Ez az otthoni magam csinálom dolog, soha az életben nem fog ilyen magaslatokba eljutni. Mert abból, hogy egy normális motor legyen, nem egy garázs, és jó pár szkaértő ismerős kell, hanem már és lehet hogy ez valami hihetetlen, hanem mérnökök. Olyanok, akik azt a bizonyos lent már említett 200-al is teperő gépet alkották, olyanok, akik igen hosszú ideig, tervezőasztalon, majd rengeteg menetpróba után csinálták meg mindezt. De itt ez, szóval.....Álmodozni lehet...És én mégegyszer kitartok álláspontom mellett, hogy egy gyári TZ soha az életbe nem fog menni 160at. Mert itt erről is szó volt. Maradjunk már a realitások talaján, és talán mellőzzük ezt a "ki tud nagyobbat mondani" dolgot. A gyári ETZ végsebessége 135 ha nem tévedek papírok szerint. Erre max 5-10 km/h jön, több nemigen, de az is már csak dombon lefelé...Szóval engem ugyan ne hitegessen már senki azzal, hogy olyan fasza gépe van, hogy 160-at megy, és hogy azt ő olyanra megcsinálja, hogy 200-al megy. Általában amikor rákérdek, hogy kié volt ilyan gép és hol van, érdekes módon soha senki nem tudja. Hallotttam már arról, hogy a szántásba valaki 150-el ment. Jah meg 150et kétszeméllyel. És akkor azt hiszeik, hogy be is veszem, mert nem szólok semmit és rájuk hagyom. Nos, hát nekem van egy 125-ös ETZ-m és egy 250es TS-em. Itt kijelelntem, hogy soha nem ment többet a gyári értéknél. Csak 5km/h többlett jöhetett szóba, az is nagyon ideális keretek közt, és akárhogy erőlködtem, nem ment többet. Még a kicsi tz-se, pedig az teljesen gyári állapotban leledzik. Így még azt se lehet ráfogni, hogy belebarmoltam és azért nem megy.
Na szóval, mondani lehet, van is olyan hülye aki elhiszi, de azért örülök, hogy van olyan is, aki nem hagyja szó nélkül ezt az egészet. De folytassátok csak!!! Végül is én csak röhögök :D és mellettem is sok más szocimotoros kolléga, mert jól szórakozunk, és tényleg poénos ez az egész, nekünk legalább is, akik a maradtak a valóságnál....
Minden jót és további jó fejlesztés/barkácsolást!
ÜDV:
mzzzz |