hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 22. vasárnap 
Zénó

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


The Doctor - 2007-09-03 13:21:11

150 km/h egy Simsontol abszolút nem elképzelhetetlen. Csak nézzunk meg pár sebességrekordot. 1954-ben Baumm egy 50ccm-es NSU nyergében 151km/h-s sebességi rekordott állított fel, amivel még a 75ccm-es kategoriában is túlszárnyalta az addigi rekordokat. És ez mind 1954-ben volt, a dologhoz hozzátartozik hogy az NSU áramvonalidomzatait akkor már jo ideje tesztelte, és sikereinek nagy részét ennek is köszönhette.
54 ota eltelt pár év akkor még sehol nem volt a mai modern membrán v forgotárcsás vezérlés, a rengeteg adat, program, tapasztalat, ami most egy 2 utemű motort bajnokká tehet.
ETZ-s tuningoláshoz szolva, van a birtokomban egy 6 felömlős, 3 felé osztott kipufogonyílásos, 2 felé osztott szívonyílásos verseny ETZ henger, amivel még a 80-as években nyomták. Az egykori tulaj szerint 120-130km/h-t tudott 3.ban (??) igaz, fogyott is rendesen. Egy Yamaha crossmotor vezérlését másolták le egy az egyben, rövidebb a henger lökete is. Ha lesz időm és pénzem, csinálok egy brutálisan tuningolt 250-est, csak tartanék már ott :)
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu