hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 22. vasárnap 
Zénó

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Popper - 2007-09-02 21:03:03

150 nekem is úgy volt meg, hogy 7000 fölött üveghangon visított szegényke, a 200 kilós főtengely szerintem még most forogna, ha behúztam volna a kuplungot:) amúgy 110-120-at szoktam vele menni, de ritkán hajtom, akkor is csaak 4-5 km távolságokat, túrázni, meg komolyabban menni ott van nekem a Hornet, az ETZ régen életem motorja volt, mára csak hobby, meg azért van még meg, mert első motor:) a 150 nekem 2 év volt, amíg sikerült a megfelelő kipufogót megszereznem, karbit, gyújtást belőni, ja, meg beleért az elején a könyökcső a kerékbe, mert a 251-es ETZ váza 4 centivel hosszabb, úgyhogy át kellett fűznöm a felnit 16-osra. Ja meg utolsótúlméretes a henger, olyan 265-270 köbcent körül lehet. Fogok télen egy MZ-t építeni, vagy MZ kupára, vagy csak úgy poénból, de szénné fogom tuningolni, és leszedem róla még a tankot is, hogy könnyebb legyen:) Amúgy motorszerelő ismerősöm 60-as Simsonból épített versenymotort, az 150-et ment, és 18.000-et forgott, országos 2. lett még a 80-as években. Csak tudás és kitartás, nameg pénz kérdése a dolog. Csettegő! Lehet valmit tudni a gépedről? Vagy műhelytitok? Nem dobnál róla képet, vagy esetleg v.mi ismertetőt, mail címem mzgaba@citromail.hu Köszi:)
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu