hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 22. vasárnap 
Zénó

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


darumadar - 2006-05-02 21:49:23

Hát ecsém, ennél mi sem egyszerűbb! Veszel egy huszast vagy huszonegyest, még egy blokkot, ez lazán kijön kétszázból. A vázat megterpeszted, hogy majd beférjen a blokk. A tuningot azonban a féknél kezdjük, ezért az első villát kicseréled lehetőleg Cerianira, de legalább 40-42 mm legyen, arra feldobod a tárcsaféket. A hátsókerékbe befűzöd a nagyfékdobot, aztán nekiállhatsz a blokknak. Hogy összetudd fűzni a négy főtengelyt veszel még kettőt, összehúzatod őket egymástól 90 fokra. Faragsz rá gyújtást, legjobb mindjárt egy Hall-IC-s, programozható előgyújtásszabályozással, itt a sunesz dobja 15-ért, ahhoz meg valami FET-es végfokot, ami rendes bivaly szikrát ad.
Megnyújtod a lánckerék tengelyét, megtámasztod még egy csapággyal. A kuplungot kidobhatod belőle, talán a cross cetkáé bírja majd az ötven lóból álló ménest. Ezekután már csak a karburátorokat kell összehangolni, mind a négyet, aztán kifizeted a KPM-nek a sarcot, miután leadtad a rajzokat, meg a számításokat az átépítésről. A finomságokat itt most nem tudom leírni, keressél meg mélben, ha nekiálltál.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu