hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 23. hétfö 
Viktória

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


motomen - 2005-06-05 17:03:29

1. Nem keverjük, csupán arról beszélek hogy ahogy fékezés és gyorsítás időben mért folyamat. Időegség alatt befektetett teljesitmény adja az enegriát (munka), ezért indulunk ki a teljesitményből mint adott kezdő feltételből. A lejtőt azért ne keverd bele, mivel lejtőn való tartós haladásál kell éppen kímélni a féket! Motor fék!

2. Az összenyomodó telószárak hosszváltozást szenvednek de a zárt erőrendszert nem változtatják meg. Az autók példája ott hibázik hogy a két kerék között nincsen kényszer kapcsolat. Ha lenne (merev tengely)akkor elég lenne csak az egyik oldal fékezni.
A küllők nyúlását meg a teleszkóp alakváltozását ne emlegesd, a rugalmas alakváltozás rendkívül kicsi. Ezt tudnod kell, különben elfáradna az anyag rövid időn belül. Wöhler diagram és Wöhler doktor elmélete... A keréken az erők tengelyre merőlegesek illetve az aszfalt és a gumi között érintő irányú. Csavarodás esetén a felnit akarná megpörgetni az agy körül. Ettől nem fog nyomaték keletkezni. És ne mond hogy a torzulással keletkező milliméternyi erőkar játszik valamit a valós erők nyomatékaihoz képest.
Rugalmas rendszer, de ezt akkor vedd figyelembe ha lengéstanilag vizsgálod, itt mint statikai rendszer nem jelent semmit, legfeljebb abban a pillanatban amikor eltörik, hiszen akkor már nem határozott a rendszer. Nem pontszerü, mint emlitettem a kerék tengelye... Ez már nem egy pont!

3. Okoskodás amit mondtam, igaz! Neked is lehet igazad. Azt nem is vitattam, hogy amit próbáltál motorok félre húztak. Csak ennek az okát vitatom. De az is lehet hogy tévedek és az én motorom csalja meg a fizikai törvényeit és az istennek nem akar elcsavarodni semmerre fékezéskor. Hatalmas erők meg pláne nem ébrednek.
Voltál kunmadarason most nemrég? Sok srác indult etz-vel, sőt vedd hogy Mókus sokszor a féloldalas tárcsafékkel a kormányon ülve első kerekezik. Ha a kormányon ül akkor hogy tart ellent annak a nyomatéknak ami fékezéskor keletkezik? Vagy a kis simson star egy merevebb rendszer?

4. Tele a t*öm hogy minden véleményhez egy külön doktori disszertációk lell írni mert mindig van valaki aki jobban tudja. Ez volt az utolsó hogy reagáltam!
Mivel igy sok szabad időm keletkezik, megyek és elrontok valamit az egyik motoron és megjavítom. Még ez is jobb elfogalatság! :P :)
Nem, inkább leugrom a balcsira, már ugy is jobb az idő!
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu