hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. január 13. hétfö 
Veronika

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Öregapó - 2005-06-04 06:46:12

A fékezéskor a motor sebessége számít a tömege, a kerekek méretei, esetleg a lengés csillapító valamennyire.A teljesítmény itt nem oszt, nem szoroz.A 150 kiló feletti motorokon én mostanában mindig dupla tárcsát látok.Nem kel olyan nagy rántásra gondolni egyébbként. De ahogy írtam vizes úton vészfékezéskor rendesen kompenzálni kel már a dolgot, ami zavaró lehet tekintettel arra, hogy ilyenkor a jobbra húzás nélkül is oda kel figyelni egy csomó dologra, hogy időben meg tudjon álni az ember. Épp elég eltalálni az első, és a hátsó kerék optimális fékezését(nem csak arról beszélek, hogy ne csússzanak meg, hanem arról, hogy ahogy erősítjük az első fékezését, ugy emelkedik a moci hátulja, és gyengül a hátsó fékhatása).Mivel soha nem kerültem kórházba emiatt, látszik, hogy azért megoldható a dolog, csak legfeljebb egy picit kígyora emlékeztettem megáláskor.Egyébbként én mindegyik TZn tapasztaltam ezt, pedig mentem vagy tizen is jelentősebb távot. A dupla tárcsa felszerelésén sose gondolkoztam, mert annak rendesen lennének anyagi vonzatai. Mostmár nem is érint a dolog, mert tavaly ellopták a TZt, és Jawát vettem helyette. Annak dobfék van elöl.Azt a jóval nagyobb súlya miatt úgyis nehezebb megállítani.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu