hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 23. hétfö 
Viktória

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


ttibcsi - 2005-05-18 14:20:53

Az én tapasztalatom a következő: A kupplung könnyítése és egyéb főtengelykönnyítések nem a legjobbak mert előbb utóbb megbosszulják a dolgot. Nekem sokat nem számított. A karbi beállítása nagyon befolyásoló tényező egy tuningnál. Nekem 120-as főfúvókám van, 24-esre át lett fúratva a karbi meg a szívócsonk. Ez így nagyon tuti. 18-as kerék van hátul ez is nagyon tuti. 15-ös lánckerék elől. Kisebb lánckerékkel kisebb lett a végsebesség és nem gyorsult jobban. 150-esre fel lett furatva. Szintetikus motorolaj. Elektronikus gyújtás és így a dugattyúm sem ragadt be soha. Eredmény: 2-esbe simán lehet vele kerekelni, végsebesség szembeszél nélkül két személlyel volt 110 körül, de Tatabányán autópályán lejtőn 125-ös dugattyúval is kihoztam belőle 135-öt. Szólóba sík úton 110-nél kielőztem egy kocsit. Ennél jobban nem sikerült megtuningolni. Csináltam egyszer egy haverommal simsont. Pótfelömlőket szerkesztettünk neki. Nagyon sokat számított, érezhetően sokkal erősebb lett. TZ-n még nem mertem mert nincs kidobni való hengerem.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu