hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 23. hétfö 
Viktória

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Matya - 2005-02-08 21:26:56

TIPP: Úgy vettem észre, hogy általában a lánc a berúgókarral ellentétes oldalom szokott lenni.Szociknál ez stimmt, ugyebár.Oldalkocsi a jobb oldalon, berúgó, /praktikus és érthető okokból/ a bal oldalon.
Ángiluséknál ugyibár rosszul tudják a KRESZ-t, épp ezért mindenki az ellentétes oldalon közlekedik.:))Következmény:Oldalkocsi a bal oldalra kényszerül, ebből következően a berúgó a jobb oldalra, lánc vissza a bal oldalra.
Japáni kerékpárok: Mivel az alap motorokat az Angoloktól nyúlták, nekik adott volt a balos lánc, és a jobbos berúgó.Ezen nemisigen változtattak.
Digóéknál elég vegyes a kép van mindkettő felállásból, de a lényeg, mindig a berúgóval ellentétes oldalra tették a láncot.
Gondolom egy fokkal könnyebb megoldani a kihajtást a blokkban elhelyezkedő alkatrészek miatt.
Pool: gondolom az építmény miatt kérdezted.Ha adhatok egy tippet: kövesd az angol-japán példát, mert ha ne adj isten valamiért nem jön össze a blokk, akkor még a vázba mindig bele lehet pajszerolni egy japán blokkot, ami működik.Fordítva is, de az kicsit macerásabb.:)
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu