hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 23. hétfö 
Viktória

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Goldnadel - 2005-01-03 19:44:19

Sziasztok.Már megint ott tartunk mint az automata váltó-kézi váltó vitánál szoktunk.Attól hogy vegyes használatu egy motor szerintem még lehet rajta fogasszij.El kéne döntenünk hogy vegyes használatut akarunk vagy cross-t.Szerintem BŰN lemenni az útról egy nem oda tervezett géppel. A másik nagy hiba asszem ABS-t tenni motorkerékpárra.Pl-Honnan veszünk fordulatszám jelet a kerékről,egy JAWA kerék itt nem felel meg.A jeladó meg egymaga 80E{szor2} királyi forint a kompjuterről, nyomásszabályzó szelepről,és egyéb huncutságokról még nem is szólltam.A másik fele:meddig megyünk el zsében. Hallom a hangokat:két kiló egyfelől{MZ-vázba bele} másfél milla másfelől{ABS}. Kéne egy mindenki álltal vállalható középút.Asszem ez nehezebb lesz mint a tervezés.Nem véletlenül van egy motor vagy autó tervezésénél döntő szavuk a pénzügyéreknek.Ugyhogy maradhatnánk ennyiben:elöl tárcsa, hátul dob,szijj vagy lánc,{kinek hogy tetszik,a hajtó tengelynek mindeggy hogy lánckereket vagy szijjkereket tesznek rá}.És válltozatlanul keveslem a 400kcm-it.Szerintem 500-ig el lehetne menni{na jó 496-de csak az adók miatt.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu