hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 23. hétfö 
Viktória

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


magwas - 2005-01-02 13:36:40

Hi!

Nem vagyok otthon a vázban, csak tudok guglizni és folyékonyan olvasok angolul.
Még körbenézek egy kicsit ezügyben.

Rakj egy wikit vagy CMF-et a weboldalra, hogy ha éppen nem érsz rá egy hétig, akkor is tudjon gördülni a dolog.

Nem baj, ha négyütemű motorral megy, csak akkor legyen lehetőség 250-es ETZ motort rakni bele:)

A bolygóműves sebváltóhoz és a kardánhoz mit szólsz?

A kérdésekről:
-rajzolni nem tudok
-a hozzászólásaim fenntebb, még annyit hogy igazad van hogy te hozod meg a végső döntéseket, még akkor is ha nekem nem tetszik a döntés. A te motorod. Viszont azt ajánlom, hogy az alternatív tervek is kerüljenek fel, hátha valaki ki akarja dolgozni. Javaslom a felkerülő terveke, leírásokra a CC-BY-SA copyrightot a tervezési dokumentációra azzal a kiegészítéssel hogy a továbbfejlesztéseket publikálni kell.
-Szerintem térhálós acélváz. Kevesebb probléma lesz a megmunkálással mint alumíniumnál. Az alumíniumhoz egyenáramú trafó kell meg alumínium pálca. Az acélt meg lehet CO hegesztéssel csinálni. A hátsó lengővilla és annak a felfüggesztése a nagyon nem mindegy, minél nagyobb merevséget kell neki adni.
-A hengerenkénti ideális szelepszám szerintem 0 :)
-Jó hogy két gyertya van hengerenként, legalább az egyiket le lehet injektorra cserélni:)
-Primer hajtás: ha bolygóműves sebváltó van, akkor nem kell primer hajtás:)
-Szekunder hajtás: kardán:)
-Villaszög: minél nagyobb a villaszög, annál nagyobb a menetstabilitás nagy sebességekem, viszont te off-roadra való motort szeretnél, a nagy villaszög meg nagyobb hosszirányra merőleges erőket jelent. Lehet olyanokon gondolkozni hogy lengővilla, vagy lapos kialakítás oldalanként két teleszkóppal, csak nem biztos hogy érdemes.
-Tengelytáv: minél nagyobb
-Fék: elöl dupla tárcsa, hátul szimpla tárcsa, közös hidraulikus vezérlés, ABS.
-A karburátorban Bambinak biztosan igaza van.
-Open Bike. Ezzel arra is utalsz hogy burkolat nélküli, meg hogy nyílt módon kerül fejlesztésre.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu