hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 23. hétfö 
Viktória

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Rider - 2005-01-02 06:33:08

Sziasztok.

Zapkorte,

"A kétütemű kéthengeres boxer szerencsétlen konstrukció, mert a két dugattyú azonos irányban mozog, jól becsóválja a vázat."

Feltéve, hogy nincsenek elékelve a hajtókarok (egy ilyen motorban mi végzi a szívást és az elősűrítést?). De ha pl. 180 fokkal, akkor máris működik. Kb., mint egy Trabi v Jawa motor lefektetett hengerekkel. Akár egybe-karterrel is működne, csak gondolom nem lehet kézben tartani az egyenlő eloszlást felömlésnél.


Ecoracer,

"Jelenleg a jobb négyüteműek literteljesítménye utcára kb. 170 lóerő, vagy több."

Melyik típusok tudják ezt? (persze a 150 se lenne kevés...)
Az ETZ-t kár összehasonlítani, nem kifejezetten mai konstrukció. Kis hengertérfogat mellett a 2T-k is tudnak ennyit, nagyokat meg már jó ideje nem fejlesztenek.
A krosszmotoroknál is csak az elmúlt években érték utol a 4T-k a 2T-ket fajl.telj-ben.
Ettől függetlenül ma valóban a 4T előnyei a fontosabbak.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu