hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. április 26. péntek 
Ervin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Keri - 2009-02-06 16:35:58

Ez is az MZ fórumon volt téma.
A 300-as ETZből volt török Kanuni MZ gyári, de a sima 250-est fel lehet fúrni, és akár Berta, akár lengyel dugattyúkkal össze lehet rakni.
Persze van a hengerfejnél is utána kell munkálni, meg pár apróság van még vele.
El lehet szúrni a dolgokt, de ha valaki jól megcsinálja akkor teljesen jól működik.

Persze a 300-as ETZ sem lesz sokkal gyorsabb. Nagy előnye hogy nyomatékosabb lesz, túrázáshoz praktikus, sok csomag, emelkedők..., de pl. versenyzéshez, kanyarvadászathoz a lecsupaszított 250-es megfelelőbb.


Ajánlom Bambit ez ügyben, mert ő elég sok 300-as ETZ-t épített már. (mz fórumon írj neki)

Sportdob nem ér semmit, csak arra jó hogy hangosabb legyen a motorod és ettől azt hiszed erősebb.

Alsó tartományokban kifejezetten rontja a motor teljesítményét és mire magához térne már el is érte a maximális fordulatot. Teljesen felesleges.

Egy gyári kipufogó ami nincs kifurkálva az a legjobb az MZ-nek, én is ilyennel versenyeztem.

Sajnos az után gyártott kipufogók nem a legjobbak. Persze azért használható, de a sport kipufogót nem javaslom.

:: Fórumok ::
MZ (49033)
Motoros túra (17976)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu