hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. április 19. péntek 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Intravénás_benzinfaló - 2008-12-14 13:55:09

ismerem az egész rendszert,egy nagy kalap szart sem ér,az én kocsimba is ilyen volt,amikor elvittem hogy sokat zabál,4ből 3helyen nem is álltak velem szóba mondván hogy ők ehhez a szarhoz nem nyúlnak hozzá,mert nem lehet beállitani,a 4. pechemre súlyos pénzekért megcsinálta,és kemény egy hónapig jó volt aztán megjelent a 18Les fogyi,és ott hagytam az autót,szétbontottam,és eladtam darabonként.Átolvastam a K-jet lényegét,aztán haverom megtalált hogy hidegen nehezen indul,visszadurrog,sokat eszik és stb.
elkezdtem méregetni,megnéztem a lehetséges hibákat,kiderült hogy a gyujtás,(még osztófejes volt,nem trafós)
elállitódott,elkezdtem állítani a gyujtáson,rátettem a gyujtást,hogy nézzem mikor van szikra,az AC relé elolvadt,és szétlőtte a nagynyomású csövet,és leégett az autó a vádlimon lévő összes szőrrel együtt.szóval nagyon jó konstrukció csak nem való semmilyen járműbe mert életveszélyes,persze a befecskendezők önmagukba jók,nekem eszembe is jutott egy lehetséges megoldás,a gyujtás jellel összehozni egy AC-t relével hogy bírja az erős áramot, inditáskor adna egy kezdő nyomást,és ezen felül amikor jelet kap az AC akkor impulzus szerűen nyom egyet,ekkor túlnyomás lesz a befecskendezőnél,és addig marad nyitva amíg eléri azt a minimális nyomást amikor bezár.Ehhez kurva sok idő energia kell,ki kell kisérletezni,és rengeteget kell dolgozni vele hogy jó legyen,+ kellene egy szikra előtti jelet generálni hogy még FHP előtt lőjön az AC.Ebben igazad van,sokkal egyszerűbb egy EFI rendszer,olcsóbb minden elektromos,pl ford escort 88'tól 95'ig ilyen rendszerrel lett szerelve.Az hogy 2T v. 4T nem igazán befolyásolja mert max. az üzemanyag mennyiség lehet változó mivel egy 4T motor a szelep vezérlésével több vákuumot képes termelni forgás közben mint egy résvezérelt 2T
:: Fórumok ::
Motoros túra (17976)
MZ (49030)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu