magush - 2007-08-23 09:28:26
Ehh.
Engem továbbra se győztetek meg, pedig alapvetően jogkövető állampolgár vagyok. Egyrészt Fullkopy története teljesen igaz, teljesen szívás, de az elválasztó fal (illetve hiánya) az LÁTSZIK, míg hogy mennyi benzint engedünk a mociba, mennyi teljesítményt ad le, kívülről ugyannem.
A GS500 sztem egy tök jó választás kezdőmotornak, és annál még fel sem tűnik a 25 kW, mert nem kiugró. Egy 750-esnél, vagy 1000-nél már gyanúsabb...
Amúgy az egyszeri rendőr továbbra se fog azon szórakozni, hogy csak azért, mert ebből a motorból van 50kw-os meg 25 kw-os is, berendelje teljesítményvizsgálatra, mert lehet, hogy csalnak. És mivel helyben ilyent nem tud csinálni, ha még esetleg csalsz is, mire berendelnek, addigra bőven visszafojtod a motort.
Igazságügyi szakértőről nem kívánok többet beszélni, egyszerűen szóba se kerül, fel sem merül, hogy hány kw-os a motor. Ez nem olyan átalakítás ami látszik, és ha csak ennyi lenne, amin átsiklanak egy átlag baleset vizsgálatakor, én a seggem a földhöz csapkodnám örömömben, lévén néha olyan hibákat sikerül elkövetni nyomozás során, hogy az hajmeresztő.
Ami a ráharapást illeti: Lehet, hogy rá akarnának harapni, de egyelőre nem tudnak. A rendőr nem tud ellenőrizni a helyszínen, egyedüli lehetőség a műszaki lenne. Ennek a komolyságáról meg talán ne beszéljünk, hiszen a most vadiúj, igentuti 'integrált' rendszerben ismerősöm úgy áttolta a hegesztett vázszámú motorját eredetiség/műszaki/stb vizsgán, hogy hejj. Valamint én is úgy műszakiztattam le mind a saját, mind barátnőm motorját, hogy BE SE KELLETT indítani a gépállatokat.
Változás lehet. Ha műszakin a fékpadot kötelezővé teszik, akkor ezt meg lehet majd fogni. Addig egyetlen veszély van, ez pedig a mozgó műszaki állomás, amiből a dunántúlon asszem összesen 4 db van szolgálatban (egyébként a világ legjobb ötlete, hogy van ilyenk, pusztítsák csak a roncsokat), ha jól tudom, ott tudják helyszínen ellenőrizni a teljesítményt is. Ez az egy buktató jutott eszembe, de pontosabbat erről nem tudok, nem tudom egyáltalán ellenőrzik-e ezen a teljesítményt, mert ha jól tudom, akkor ezeknek a fő célja a műszakilag rottyant gépek kiszűrése, és ha csak erre koncentrálnak, akkor könnyen lehet, hogy itt is elsiklanak e felett.
Á, megtaláltam az ezekről szóló cikket:
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/zsigavizsga/
Á nem, nem ellenőrzik a teljesítményt, csak a fékeket, futóművet. Meg nem is a motorosokra utaznak.
Na, ennyit erről. |