hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 22. vasárnap 
Zénó

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


magush - 2007-08-23 09:28:26

Ehh.
Engem továbbra se győztetek meg, pedig alapvetően jogkövető állampolgár vagyok. Egyrészt Fullkopy története teljesen igaz, teljesen szívás, de az elválasztó fal (illetve hiánya) az LÁTSZIK, míg hogy mennyi benzint engedünk a mociba, mennyi teljesítményt ad le, kívülről ugyannem.

A GS500 sztem egy tök jó választás kezdőmotornak, és annál még fel sem tűnik a 25 kW, mert nem kiugró. Egy 750-esnél, vagy 1000-nél már gyanúsabb...

Amúgy az egyszeri rendőr továbbra se fog azon szórakozni, hogy csak azért, mert ebből a motorból van 50kw-os meg 25 kw-os is, berendelje teljesítményvizsgálatra, mert lehet, hogy csalnak. És mivel helyben ilyent nem tud csinálni, ha még esetleg csalsz is, mire berendelnek, addigra bőven visszafojtod a motort.

Igazságügyi szakértőről nem kívánok többet beszélni, egyszerűen szóba se kerül, fel sem merül, hogy hány kw-os a motor. Ez nem olyan átalakítás ami látszik, és ha csak ennyi lenne, amin átsiklanak egy átlag baleset vizsgálatakor, én a seggem a földhöz csapkodnám örömömben, lévén néha olyan hibákat sikerül elkövetni nyomozás során, hogy az hajmeresztő.

Ami a ráharapást illeti: Lehet, hogy rá akarnának harapni, de egyelőre nem tudnak. A rendőr nem tud ellenőrizni a helyszínen, egyedüli lehetőség a műszaki lenne. Ennek a komolyságáról meg talán ne beszéljünk, hiszen a most vadiúj, igentuti 'integrált' rendszerben ismerősöm úgy áttolta a hegesztett vázszámú motorját eredetiség/műszaki/stb vizsgán, hogy hejj. Valamint én is úgy műszakiztattam le mind a saját, mind barátnőm motorját, hogy BE SE KELLETT indítani a gépállatokat.

Változás lehet. Ha műszakin a fékpadot kötelezővé teszik, akkor ezt meg lehet majd fogni. Addig egyetlen veszély van, ez pedig a mozgó műszaki állomás, amiből a dunántúlon asszem összesen 4 db van szolgálatban (egyébként a világ legjobb ötlete, hogy van ilyenk, pusztítsák csak a roncsokat), ha jól tudom, ott tudják helyszínen ellenőrizni a teljesítményt is. Ez az egy buktató jutott eszembe, de pontosabbat erről nem tudok, nem tudom egyáltalán ellenőrzik-e ezen a teljesítményt, mert ha jól tudom, akkor ezeknek a fő célja a műszakilag rottyant gépek kiszűrése, és ha csak erre koncentrálnak, akkor könnyen lehet, hogy itt is elsiklanak e felett.
Á, megtaláltam az ezekről szóló cikket:
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/zsigavizsga/

Á nem, nem ellenőrzik a teljesítményt, csak a fékeket, futóművet. Meg nem is a motorosokra utaznak.

Na, ennyit erről.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu