hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 23. hétfö 
Viktória

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Zapkorte - 2006-09-09 12:29:10

Az a baj, hogy te nem a jogszabályokra hagyatkozol, hanem a jogszabály önkényesen kiragadott, téged igazoló részeire, miközben a többi részét nagyvonalúan figyelmen kívül hagyod. Hivatkozol arra, hogy mkp-ból nem lehet smk-t átalakítani, de közben nem veszel tudomást az átalakítás definíciójáról, hát ez így már ne is haragudj, de egy kissé hiteltelen. És ezt a fajta "érvelést" nem először adod itt elő.

A motor múltjának meg semmi köze nincs a forgalomba helyezhetőséghez, valami vagy segédmotor, vagy nem. Az számomra elképzelhetetlen, hogy az egyik ugyanolyan simson segédmotorkerékpár legyen, a másik ugyanolyan simson meg nem, pusztán azért, mert korábban utasoztak vele. De ha ez tényleg így van, akkor ez egy rendkívül következetlen, rossz rendszer, ami valóban megérett a reformra.
Hanem arra én még befizetek, amikor felrendszámozzák az összes smk-t. Főleg ha ennek kapcsán egyenként meg is vizsgálják midegyiket, hogy nincs-e rajta malossi henger, vagy felgyorsul-e 45km/h-nál többre. :-) De ha ezt mégis megteszik, akkor lesz itt sírás-rívás és fogaknak csattogtatása, mert nagyjából a riga-babetta-romet triumvirátus volt az utolsó, ami maradéktalanul megfelelt e kissé túlhaladott definíciónak.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu