hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 24. vasárnap 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


goss - 2007-05-09 02:05:48

Mora! Csináld már meg azt a karbit :) Egyszer nekem is elveszett belőle az a pöcök, de egy fúróval vagy szöggel tökéletesen lehet helyettesíteni! Másrészt ott szív be fals levegőt. (Az útszéli szereléskor én kicsavartam az alapjárati fúvókát, hogy a ne akadjon fent a schieber, ha elfordul és a lyukat rágóval ragaszottam be. Tanulság a McGyveren felnőtt ifjúságnak: a benzin oldja a rágót! :) )

Engem egyszer hagyott ott az MZ, de majdnem hazaértem már vele. Ez az Zalaegerszegi túráról hazafele volt. A konkrét probléma az volt, hogy az előző tulaj motorgenerálnál valószínűleg nem cserélt tűgörgőt a felső csapszegnél és ez hullott szét. 2 túrát mentem végig úgy, hogy a tűgörgősor egyik fele már hiányzott! Természetesen elég csúnya hangja volt, de ment. A hibát ott követtem el, hogy megelőztem egy zsigulit, ami 70-80 körül ment. Ha ezt nem teszem meg, hazavitt volna :)

Ezután természetesen generál, bejáratás és azóta sem nyúltam hozzá (5000 km). Az össz baja annyi a gépnek, hogy a lánckerék kihajtásnál szivárog az olaj. Pont olyan mértékben, hogy megfelelően keni a láncot ;) Egyébként most is folyamatosan detonál a motor, szerintem nyírja is a tűgörgőket rendesen, de azért 5000-10000km-t illene mennie gond nélkül.

Az MZ tényleg olyan, mint a faék :) Ha ismered és nem törött el semmi fontos benne, kb 2 villáskulccsal meg lehet csinálni. :)))))

Amiket szoktak mondani, hogy hasznos:

patentszem - van nálam is, de lánccsere után megpróbáltam a régi láncból kiütni a stiftet. Nem sikerült, szóval nem megyek vele sokra, ha elszakad a lánc. Kb havonta megnézem úgy is, hogy milyen állapotban van, és nem fog még egy darabig elszakadni :)

tartalék belső/gumiragasztó - ehhez nem árt szerelővas + pumpa. Ehelyett ajánlom a defektjavító sprayt.

elektronikus cuccok: hibakereséshez egy próbalámpát tegyél el, esetleg vegyél egy olcsó multimétert. Biztosítékok, izzók.

Drót és szigszalag mindig legyen nálad! Azok mindenre jók :)

Egy kicsit hosszúra sikerült a hozzászólás. Szerintem egyéni rekordot döntöttem :)

goss
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu