hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


levendel - 2006-06-24 23:47:48

Vagy totális érzéketlenség minden felfogható ingerre, ami munkaidőben érheti a dolgozót. Szocialista típusú munkamorál, karöltve az alapjáraton mindig meglévő dolgozói rosszándékkal.

Mi az autónkat egyszerűen már nem tudjuk márkaszervízben javíttatni, mert olyan hatványozottan balkáni mentalitású fehérgalléros tuskók igazgatják középszinten e cégek ügyeit, hogy beszarsz.

Az első márkaszervíz azért esett ki, mert korábban tőlük akartunk autót venni, de ahogy vissza-visszamentünk megnézni, hogy áll a gép, feltűnt hogy egyre többminden "épül ki" belőle, horpad, szakad, mintha valaki még utoljára jól szét akarná hajtani a belét.

Második cég, ahol megvettük a jelenlegi hsznált járgányunkat: az ótó átvételekor becaplat egy strandpapucsos, hidrogénezett hápé trampli csaj, hóna alatt nagy vagányan rendszámtáblákkal, és bájcsevejbe kezd (nem zavartatva magát a jelenlétünmktől) az eladóval.
Egy idős házaspár aznap átveendő autóját akarta elkérni a hétvégére, az eladó srácot a legtermészetesebb hangon utasítgatva, hogy nehogy má' odaadja "azoknak a vén hülyéknek" a kifizetett autójukat, mert az neki még kell egy kis hétvégi kiruccanásra!
És ehhez a páratrlan pofátlansághoz még minősíthetetlen ordenáré jelzőkkel is illette az ügyfeleket. Úgy tűnik arrafelé ez a leghétköznapibb gyakorlat. Idegen tollakkal ékeskedés alkalmával másnak a f@szát csalán közé verni...
Mondom: mi családostul csak ültünk ott ledöbbent fültanúkként, mint "egyéb" ügyfelek, és a padlóra zuhant állunkat próbáltuk visszailleszteni.
Egyébként a mi átadásunkat is hasonlóképp halasztgatták, de cserébe legalább visszaállították vagy 50.000 km-rel az órát. Mert ez is kiderült utólag, egy másik szervíz-kereskedésben.
Aholis egy hónapja úgy rendeltünk meg egy alapvető fontosságú alkatrészt, hogy az max. egy héten belül megjön Franciaországból.
Aztán hetente én hívtam őket, hogy mi a fax lesz már azzal a vacakkal, mire tegnap végképp üzemképtelenné vált az autónk, ők meg sztoikus nyugalommal tárják szét kezeiket, mondván: "óh, a szállítás!"
Meg különben is a te bajod, büdös paraszt! Mi már így is kurv@ sokat dolgoztunk az üggyel, volt is mire felvenni a húszezer előleget és kotlani rajta egy hónapon át!

Szóval a mi kurva nénikénket. Pedig mindehhez mi még fizető ügyfelek is vagyunk, akiknek a visszatérésére -úgymond- számít a cég.

Ezek után mit várjon két segítségre szoruló, típusidegen külföldi motoros egy csapat, komoly-céges formaruhával álcázott trógertől?
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu