hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Buny - 2003-10-17 01:11:40

Tesho!
Gyermeke az Úrnak, nem mentek semmit, mert nincs mit menteni. Eleget ültem szocin, ahhoz, hogy bármikor felidézzek egy-egy szép emléket, vagy egy-egy rosszat.Én azért váltottam, mert ha szerelek nem érek rá pénzt keresni, ha pénzt keresek nem érek rá szerelni. A motorozásról viszont nem kívántam lemondani, tehát olyan motort kellett néznem, amire bármikor felülhetek, és nem kell szerelnem. Ennyi!Most csak két hengerre tellett, talán később lesz majd négy is, talán elég rövid löketű lesz, hogy a dugattyúk ne kopjanak el hamar.Attilának igaza van a hosszú löketért nagy dugyttyú és henger kopással kell fizetni. Ez azt jelenti, hogy a motor a tartós teszteken nagy kopást fog mutatni, ami ugye a gyártónak nem túl jó.Azt le kell szögezni, hogy mindannyian gyorsabban szeretnétek menni, nagyobb motort szeretnétek venni, még akkor is, ha nem használjátok ki a teljesítményt teljes egészében. A motorgyártók ezt használják ki, és olyan motorok közül választhattok, amelyek egyre erősebbek, mert az igények ezt diktálják. Erre egy példa az LS 650 P tipusú Suzuki chopper, amely egy hengeres nyomatékos, csak 31 LE-s, mégsem vette meg senki, pedig motorozni jó lett volna. Igaz, hogy futóműve nem volt remek, mégsem tudtak eladni belőle annyit, hogy megérje. Mert mindenki a teljesítmény orientált gépeket veszi, mert ilyen az ember, mindíg nagyobbat akar, és ti mindannyian ebben a cipőben jártok, csak lehet, hogy még nem tudjátok. Én ezt már végigjártam, volt 1000-es gépem két féle, mégsem tetszett a súlya miatt. Ez az amiről Poolnak beszéltem, és ezt érezte meg amikor felült a Silver Wingre. A nehéz gépet ott is kell tartani az úton, meg kell tudni állni vele, a kanyarból ki kell vele jönni. Szerintem az az igazi, ha egy ember eljut odáig, hogy ráérez arra, hol vannak a korlátai, és meloyik tipus, melyik motor az, amelyik számára a legmegfelelőbb. Ezért tartom sokra azokat, akik elégedettek azzal amivel közlekednek, és csak hasonlót szeretnének csak.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu