hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


sano - 2003-09-20 01:16:37

No, ha már megint kialakult a szokott vita, ideírom én is a magamét:)
Nekem nagyon tetszik a 634California, ahogy kicsit előről -oldalról meglátom egy 50s-60s hasonló méretű Triumph ugrik be, a blokk formája is nagyon jól arra hajaz. Egy kicsit cseppebb tankkal+lengőnyereggel+szép Triumph emblémával fene se különböztetné meg:)
No az ETZ(250es) meg szerintem egy nagyon német kocka masina. Megvan a maga varázsa, az igaz, de ha már MZ, akkor TS250/1, az tetszik. De meglátom a Jawa két hosszú, áramvonalas, vízszintesen felfüggesztett kipuffját, és biza nem kell több... Otthagyni engem otthagyott eleinte soxor, de csak azér mer balek voltam, és azt hittem olyan mint a szimó, hogy csak tankolni kell...Hát nem. Oda kell rá figyelni. A házba már utálnak rendesen mer mindig összeolajozom az udvart a "karbantartási" munkálatok során. A sz*r gyújtás már nem érdekel, útszéli gyujtásállítás ~5-10 perc, annyit meg úgyis pihennék 500kmenként, nem? Amit hiányolok, az a fék, de hát... A kisETZ pöpec KIS motor, azzal egyik kisebb CZ-Jawa sem tud szerintem egy súlycsoportba kerülni. De a 250es nekem nem tetszik, amelyeken eddig ültem ugyanolyan romosak voltak mint a jáwám, jobban egy se ment, de pörgetni kellett mint franc. Viszont nem volt combizompróbáló meló a váltás. Nem melegedett túl 120nál 1km alatt. De megégette a kipuff a cipőtalpamat, és hiába a sárm, télleg ronda:)
Amúgy tényleg csak lelkület kérdése kinek melyik. A csopperes se fog sportmocira ülni, a szociknál meg a jaffa a finom nyugodt országúti cirkáló, nekem az kell nem "pörgős" "versenymotor". Szidjátok a futóművét. Igaz, rutinpályán a nyolcast nem lehet vele megcsinálni, nekem legalábbis nem ment, de sima országúti kanyarban biztosabbnak érzem (én). Nekem a nagy ETZ tűnt inlább imbolygósnak... No ennyi. Szóval kienk az kinek az. Nem jobb egyik sem, mert - szerintem - nyugodtan kijelenthetjük, hogy egyik se jó. Legalábbis más 2T mocikhoz képest --> lsd RD.

No, ez hosszú lett. Lesz még ősszel valmi összeröffenés valahol? Akár csak regionálisan? Holnap végre elhozom a gépet új hengerekkel, és rá akarok már ülni:)

sziasztok
sano
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu