hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Buny - 2003-09-19 00:38:29

Örülök neki, hogy a helyére kerültek a dolgok, végre megint az MZ-Jawa szócsatába csöppentem. Hogy eloszlassak néhány tévhitet, ezért elmondom, hogy én rendelkeztem mindkét tipussal. Egyikkel sem volt semmi bajom, de az MZ mindíg megbízhatóbb szerkezet volt.Lehet, hogy egy hengerének köszönhetö, és ingeniuer DDR Dieternek,aki olyannak álmodta amilyen, de a szoci táborban a fejlődés mégiscsak az MZ sajátja volt. Persze azon vitatkozni lehet, hogy milyen hibákkkal küzdött és küzd ma is, de ezt a másik tipusról is el lejhet mondani. Viszont ami igaz mindkettőre, hogy ha valaki rendben tartja, és foglalkozik vele, akkor egyiknek sem lehet semmi baja, és elmegy a világ végére, és szerintem ez a lényeg, hogy elmegy.
Pool!
attól, hogy 2T, még nem biztos, hogy rossz valami, nekem volt RD 350-esem 76-os és 79-es kiadásban is. Az is 2T volt, mégis klasszissal volt jobb, mint a Jawa, pedig a 76-os még nem rendelkezett kipufogó szeleppel. Az is elment, igaz talán kicsit többet fogyasztott, ha rángatta neki az ember.
Furfarag!
Szerintem a kínai motor abszolút szoci, még a mai napig. Hygynek válaszolva, szerintem azt tekinthetjük szoci motornak, amelyik olyan államban készült, ahol a köztársaság népi, népi demokratikus, vagy más hasonló olyan jelzővel rendelkezik, amely utal arra, hogy az adott állam berendezkedése egy letűnt kor szellemiségét idézi, mely szellemiség az egykori "Ost-block" totaliárius diktatúráját juttatja eszébe az embereknek.Nem utolsó sorban a hiány gazdálkodás szülte kényszer megoldások tömörítése egy két kerekű közlekedési eszköz előállítása során.
Hogy tudtam ezt a körmondatot így leírni?Azt hiszem most még korán van, a szokásos hozzászólási időmhöz képest, azért jött ez így ki.
Kacc!
Akinek nincs sok pénze, az nem fog tökéletes motort kapni, főleg akkor nem, ha a kínálat ebben a szegmensben elég szegényes.Tehát marad az, hogy az ember a kosárból valamit újjá épít, vagy vesz egy alapot, és azt tökéletesíti, vagy megvesz egy jó állapotút, és egyszerűen használja.Persze ez utóbbinak az árába belekalkulálja az eladó azt az összeget, amit az előző kettőre apránként adsz ki. Ez egyszerű matematika, a két oldal egyenlő lesz egyszer, csak van aki az egyik, míg van, aki a másik oldalon kezdi az egyenlet megoldását.
Én azért szeretem ezeket a találkozókat, mert olyan emberekkel találkozhatok, mint Hygy, aki azon ügyködik, hogy olyan gépet hozzon ki a Jawából, mint amilyet a gyárban sem csináltak még.Ennek ez a szépsége. Tudom téged nem vígasztal, amikor az útszélén kell állni, de mint azt már írtam előbb-utóbb az ember előbbre lép, kérdés, hogy mekkorát lép.
Pool!
Neked is rosszalkodik a számítógéped?!
Álmodozz azért arról is, hogy a Jawán hátul egy nő is utazik veled. Ha elég kitartó vagy az álmaidat valóra tudod váltani. Hidd el drukkolunk neked!
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu