hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 26. csütörtök 
István

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2011-12-01 16:06:16

Nagyon elkopott. Akármilyen karmantyút teszek a dugattyúra rövid időn belül lassan behúzva a féket nem fog elég keményen.már nagyon nem magyarázható a dolog a vacak minőségű karmantyúkkal. Igaz most az a fő baj hogy megint eszi a dugattyú a nagy karmantyút. Dől belőle a fékfolyadék. Pedig idén cseréltem már dugattyút is. Ezen még segíthetnék, de nem nagyon érdemes. Valami 12-13 ezer az új főfékhenger, használt még olcsóbb.Nincs pénzem, de így sem éri meg évente többször cserélgetni a karmantyúkat. szerintem a kopás miatt kóvályog a szokottnál is jobban a dugattyú, ezért kellene szimering a karmantyú helyére. De mint mondtam, kár beléje már. Nem csak pénz kérdés a dolog, utálom állandóan azt figyelni hogy fog e még a fékem rendesen. Nem fogok 13 ezer miatt felkenődni valamire. Inkább nem motorozok. (legalábbis ETZn nem) Az ETZ-t el akarom adni előbb utóbb, de fék nélkül eladva azt hiszem nagyobb lenne a veszteségem mint egy használt főfékhenger ára. Most negyven-50 ezerért tudnám eladni. Tank fényezése után és jó fék esetén egy százasért. Ha nem, akkor megtartom tartalék motornak.
Azt viszont nem értem, miért ilyen puha anyagból csinálták a főfékhenger belsejét.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu