hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 27. péntek 
János

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Atilla - 2011-01-02 17:47:52

A baj a vevőkkel van, amire nincs kereslet olyat nem gyártanak.
Régen gyártottak olcsó autószerűségeket, hogy be lehessen ülni valamibe a 125-ös mindenes motor helyett. (Isetta, kabinenroller, stb.) És vették, hogy ne ázzon a család.
Azután gyártottak még mindig olcsó még autóbb izéket, (kacsa, r4, stb) És vették, mert másra nem futotta.
Ma már ki venne ilyet?
A mai kisautónak olyan fék, futómű, teljesítmény, törésteszt, kényelem kell mint a nagynak. És persze igényesen is nézzen ki, meg elférjél benne és legyen légkondi is, mert amúgy halálos a nyár!
Ettől rohadt drága, nem azért mert le akarnak húzni.
Mi magyarok csórók vagyunk, nálunk lehet hogy venne valaki egyszerű komfortmentes kisautót, de mi kevesebben vagyunk mint egy nagyobb város. Szóval ez nem piac.
És még nekünk magyaroknak is azt mondaná valaki, hogy itt egy autó 500 000Ft. A töréstesztje pocsék, nem nagyon jó a fék, de nem baj, mert rohadt lassú is, de úgyse mész vele messzire mert ráadásul szűk, hangos és kényelmetlen is, ja meg havonta meg kell zsíroznod a futóművet, (mind a 40 zsírzópontját) mert így olcsó a szerkezet.
Na ki venné meg?
Mikor még Suzukit is fikázzák, pedig az egészen jó autó. :-)
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu