hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 29. vasárnap 
Tamás

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Ze78 - 2010-07-18 20:03:06

Megfelelő karbantartás mellett minded Jawa megbízható szerintem.Sokáig jártam 634-sel nem volt vele semi gond. A gyújtása is működik igaz többet kell vele foglalkozni mint az ETZ-vel. Most 638-som van, de enek is jó a megszakítós gyujtása, cserélni azért akarom mert az oldalkocsi miatt nehéz hozzáférni.Végignéztem a milyen gyakran szokatm gyújtást állítani/irok mindent mikor csinálok km szerint/ kenni 3-400 km szoktam állítani meg kb. 2000k km ként.De megyegyzem a 0,4 hézag lemegy kb. 0,3-035 re. Viszont ez csak a Pal bakelit megszakírtókra igaz,mivel ez megszívja magát olajal egy idő után. A müanyag 200Km nem birt ki nekem.A 634 -sel mindig volt nálam egy tartalék akku mert városba lemerült néha. A 638 is hordok de még soha nem kellet cserélni.Viszont lámpa nélkül 1200 fordulat felett mind a két motor eljárt aksi nélkül.Lapos elemmel a 634 est betudtuk tolni mikor zárlatos lett az akku és haza jöttünk vele./azóta viszek tarcsit/Az ETZ-n 5 év alatt elektromos problémám nem volt. Viszont ha választani kéne a Jáwa jobb túrázni. Mégpakolva a Jawa kényelmesen viszi a 90-100Km, a ETZ a dombokat a szembeszelet nem birja. Na most hagyom abba mielőtt regény lesz.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu