hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 29. vasárnap 
Tamás

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Storm - 2010-07-15 04:14:24

Miklósbácsi: Miért élek álomvilágban attól hogy nagy kihívást akarok vállalni? Lehet nem tűnt ki eddig abból amit írtam, de egyáltalán nem becsülöm le a feladat nagyságát. Sőt, hogy őszinte legyek egyenesen félek a feladattól. Hülye lennék ha nem félnék tőle. De én abban hiszek hogy ha az ember gyökeresen meg akarja változtatni az életét, akkor ahhoz nagyon nagy kihívást kell vállalnia. Lehet hogy elbukok, bőven van kockázat... de ha mégis sikerül, akkor azáltal legyőzöm a saját korlátaim.
Félre ne érts, tudom hogy azért mondod amit mondasz, mert egy nagy pofára eséstől akarsz megkímélni, és mérföldekkel (szó szerint) több a tapasztalatod mint nekem. A helyedben valószínűleg én is őrültnek gondolnám magam. Hálás vagyok minden jó tanácsért, és őszinte kritikáért.

Többen mondták, miért nem egy kisebb túrával kezdek. Igazából itt nem egyszerűen arról van szó hogy túrázni akarok. A cél hogy kijussak Tibetbe, és azért pont egy motoron, mert az összes lehetőség közül a megérzésem azt üvölti hogy ezt válasszam.
Természetesen amint ott tartok hogy megvan a motor és üzemkésznek tűnik - és a jogsi is ki van váltva - elkezdek menni vele hogy tapasztaljak, szokjak, és a gép is bejáratódjon, kijöjjenek a hibák, stb. Valószínűleg megpróbálok eljutni vele pár találkozóra, részt venni csoportos túrákon. De így vagy úgy, jövő nyárra ki kell jutnom Tibetbe.
Addig is annyit tudok tenni hogy amint a Riga használható állapotban lesz, kitolom a szántóföldi földútra és ott megyek vele.

Egyébként az eredeti útiterv számomra is egyre inkább túl nagy falatnak kezd tűnni, így most a B tervben gondolkodok inkább (Hajóval Horvátországból Egyiptom, Egyiptomból Indiába, majd Indián át motorral). Végül is a legfőbb cél az hogy Tibetbe eljussak, és nem az hogy minél többet motorozzak. Az északi sztyeppe útvonalat még mindig megtehetem évek múlva.

Az ülésen én is sokat gondolkoztam, valóban jól át kell majd gondolni. Az elektronikát illetően annyi előnyöm van hogy tanultam elektronikát.

Atilla: Lehet én vagyok bonyolult, de értelmesebbnek látom ha valaki konkrétan leírja hogy "szerintem ez meg ez hülyeség és inkább ezt kéne csinálni" ahelyett hogy hatvan sornyi humorizálásba és utalgatásba rejti el gondosan a mondanivalóját ami másfél sorban is összefoglalható lenne. De tény hogy a humorérzékem nem olyan mint a legtöbbeknek.

Szóval akkor 638... rendben, utána nézek alaposabban.

Igazatok van hogy nem itt kéne az egészet kitárgyalni, így ez után nagyon nem is erőltetem a dolgot. Igazából a motorral magával kapcsolatos dolgokra voltam/vagyok kíváncsi, ebben viszont segíthetnek az itteniek. De ez főleg akkor lesz majd aktuális ha már megvan a gép, akkor meg majd a Jawa témába írom a gyakorlati kérdéseket.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu