:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Keszthelyy - 2007-10-18 21:50:32
Sziasztok.
Egy kis segítséget kérnék. Sikerült vennem egy Belorusz csodát, aminek típusa Minsk mmvz 112. Egy Debrecen melletti tanyán porosodott hosszú évek óta vagyis, azóta amióta illegális zöldhatár átlépésnél elkobozták egy külföldi állampolgártól. Majd pár év raktározás után árverésen sok mással együtt megvette egy honfitársunk. Egy darabig használta majd rövid időn belül autóra váltott így árván maradt a gép egy istállóba úgy 5 évig. Ezek után jöttem én aki megvette „kemény” 16e pénzért. Na eddig minden szép és jó, de ezután jött a java. Na szóval miután hazakerült hozzám nekiálltam rendbe hozni és itt jöttek a gondok. Nagyon sokat segítene ha lenne valahol felelhető szerviz manuál a mocihoz vagy ha valaki tudna bármilyen infót arról milyen cég tudna hozzá alkatrészt behozatni. Ugyanis az a gáz hogy nemhogy ez a típus de maga a márka is ismeretlen itthon. Van-e valakinek ötlete arra hogy pl. primer láncot vagy primer fogaskereket esetleg kuplungházat miként tudok hozzá beszerezni. Jó lenne ha nem kéne kiutaznom ezért Belorusz földre. Mondjuk még nem bontottam meg a kuplung oldalt de üzem közben tipikusan azt a súrlódó hangot adja amit a jávám adott a primerlánc kinyúlása után. De természetesen ez a gond együtt jelentkezhet a lánchajtás két ominózus fogaskerekének szétkopásával. Egyébként nagyon jó kiálású motor 123ccm és 10LE állítólag 3,5l fogyasztással. Meglepet hogy generátoros az áramellátása de nincs akkumlátor benne gyárilag. Azért tetszet meg mert méretre akkora mint egy Simson, „kicsit nagyobb”. Sikerűlt már beindítani és meglepetten tapasztaltam mennyire hasonlít a hangja az ETZ –re. A karburátorát kitisztítottam és első rúgásra indult. A karbin is meglepődtem, még sose láttam olyat hogy a tolattyú egy megfelelően perforált sárgaréz lemezből U alakra hajtott alkatrész legyen. Óra szerint 1390Km van benne és jónak tűnik a műszere. A súber tű anyaga is érdekesen rozsdamentes acél. A váltót körbenézve az tűnt fel hogy egy nagyjavításhoz nem kel teljesen széthúzni mert úgymond kívülről lebonthatók a csapágyfészkek. Elvileg azért vettem hogy a MÁV állomásig lejárkáljak vele „3,2Km” remélem, össze tudom hozni a gépet és jó lesz.
Előre is köszönök minden segítséget.
Üdvözöl Barna mindenkit Pilisről.
|
|
|
|