hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 21. csütörtök 
Olivér

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Csehcsoda - 2007-01-27 11:15:25

Hali!

1. A 130-at azért írtam, hogy az utazóval hajtva 3,9-4,3 literes fogyasztást és a 135-140km/h végsebességet körberöhögő tamáskodók ne rohanjanak meg egyből.

2. Vape gyújtásos, felkompresszált, szépen bejáratott, belülről is tiszta kipufogójú, 638-as gépem volt, ami ezeket tudta. Nagyon komoly autóval, hiteles órával mértük be a végét. Ja, és 5900-6000-et forgott ama bizonyos típusú olaj használata mellett. (Számolgassál csak, ha ismered a végáttételt és a kerék futófelületének hosszát. Több, mint 140 lesz, elméletben legalábbis. Csak ott már a légellenállás iszonyú erőt jelent, amit elég rendesen éreztem is... ) Ja és az az olaj NEM Arol 2T, mielőtt megint vmi. főokos kitalálja, hogy ezekbe a gépekbe az pont jó lesz. Sz@rrá kokszolni mindent, arra tényleg jó...

3. Mielőtt pedig motorgyilkos elmebetegnek kiáltasz ki, mindezt egyetlenegyszer játszottam el, az utazóm 85-90, mert azt szeretem.
Köszi, leültem.

u.i. Itt jegyezném meg, hogy egy cimborám 251-es ETZ-je is ment 135-140-et. A Jawa érezhetően nyomatékosabb, hegynek fel pl. otthagytam, mit Szt. Pál az oláhokat...
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu