hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. október 20. vasárnap 
Vendel

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


peti74 - 2006-03-10 13:40:55

Hi.
Amennyiben erre gondolsz vagy erre akkor már megnéztem őket. Számomra elég logikátlan.
Azt sem igazán értem, minek bele a "charging relay", illetve értem én, hogy mit is akartak ezzel a csehek: a töltésjelző izzóra jutó feszültséget nem két fesszültség külömbségéből akarták képezni (ahogy az összes többi keleti típuson), mert féltek tőle, hogy az izzó halványan vibrálni fog, és ez bizonyára rossz érzéseket kelt majd a volt 6V-os tulajokban, ezért inkább relé kapcsolja az izzót.
Számomra az sem egyértelmű, hogy a feszszabályzó D pontja, ami alapján ő ebből a feszültségből előálítja a gerjesztést (a DF-et), hogyan jut a feszültség.
Mi a szerepe annak, hogy a 3 fázis csillagpontját, a 86-os pontot kivezetik ? (azon kívül, hogy ezzel kapcsolgatják a töltésjelzőt).
Homályosítson fel valaki, mi az értelem a 638-as kapcsolási rajzban.

Az a 638-as, amihez nemrég volt szerencsém, a gyújtótrafóra és a mögé között gyújtáselektronikára 14.8V-ot tudott juttani, miközben a D+on csak 13,4-et mértem. Lehet, hogy én rontottam el valamit.

Peti74
:: Fórumok ::
Motoros túra (17987)
MZ (49044)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu