hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


gabi80 - 2006-03-07 12:57:04

Hali
Nekem volt 125-ös ETZ is és 150-es ETZ-ém is. Nekem a 125-ös jobban bevált. Mielőtt az átalakításon gondolkodnál,nézd meg azt, hogy milyen a motoron a karburátor, a 125-ös karburátora 22N-nel kezdődik, a 150-esé 24N-nel. A 22 és 24 a karburátor keverőtorok átmérőjére utal milliméterben. Nem túl szerencsés az 150-es hengeren a 22-es karburátor, mert nem kap elég kaját. Ha jól emlékszem a gyári 150-es hengernek nagyobbak a felömlők átmérője is. Ezenkívül más még a 125-ös és a 150-es kipufogója. Tehát ha 150-esre szeretnéd átalakítani ezeket mind vedd figyelembe, és utána döntsd el, hogy belevágsz-e a dologba. Azon mit értessz, hogy a főtengely elkopott? A szimmering tömítőfelületére gondolsz? Mert ha a szimmering annyira bemarta a főtengelyt, hogy a körmöd beleakad, akkor már valóban érdemes kicserélni a komplett tengely, de ha csak a hajtókarnak van problémája, akkor az egy jó gépműhelyben hajtókarcserével orvosolható. Az alkatrészekkel kapcsolatban általánosságban elmondható, hogy az ár tükrözi a minőséget. Természetesen a gyári alkatrészek lennének a legjobbak, de sok esetben ezeket már nem lehet beszerezni. Márkát nem tudok most írni. Csapágyak közül én ajánlom neked a FAG termékeit.
Gabi
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu